Saturday, November 28, 2009

Berat Badan

Sejak dua tiga hari ni,aku tgk aku ni syik la makannn memanjang.haha,bahagia kott.
So,berat badan pun bertambah o. 2kg tambahh );
Aku rasa mcam tak guna je joging bagai semua tuh.
haha,tapi aku bukan buat often pun.mmg la tade effect.
haiyya,pentan lah.

Cik Elin dtg rumah tadi,dia cakap

cik elin ; betul lah berat badan kamu da naik.
aku ; huh,b e t u l k e????
cik elin ; betul,baik kamu jaga badan kamu tu.
aku ; erw,ok ok.


before ths conversation mama and cik elin mention pasal benda nilah.
*huu malu


So,aku da buat keputusan untuk tidak makan sesuka hati je lepas ni.
Aku akan byk bersukan pagi petang.
Pagi : Ping pong
Petang : Badminton

adik adik,main dgn kakak ye nnt (:

Kata kata Kak Baiti yang aku igt sampai sekarang,

Breakfast like a KING,
Lunch like a QUEEN,
Dinner like a POOR.


Doakan saya berjaya kurangkan berat badan,kalau tak aiman lari (:

till then,

GOODBYE (;

No comments:

Post a Comment