Sunday, December 20, 2009

Kem di Ulu Yam

Dear bloggers,
cewwahhh,bajet jeh.
haha,
hm,korang ade tak tetny tny kenapa lah dah tiga hari aku tak tulis blog ni un.
hahaha,
jgn risau aku hny pergi m'abdikan diri selama dua hari tiga mlm di Ulu yam kerana mengikuti 'kem ibadah' (taleh blah) dari 18 dec-2o dec iaitu arini.

Secara jujurnya lah,itu adelah kem paling santai penah aku pegi dlm seumur hidup aku.
Maksud aku,sepanjang ktorang ade dkt kem tuh,kitorang tayah nak rushing rushing masa.
even ktorang tlh diberi dorm sebagai tmpt duduk or lebih specific tempat baring ah.
haha, (kemerepekan) ktorang ta ddk dlm khemah punn.
which is...oklahh..
aku pergi ngan nik,fiza,and sheeqa too.syafikah ta pt follow sbb ade family trip at PD.grr..

Aktitvi kat sna punn biasa biasa sahaja.
yg bess,flying fox.mmg feveret ah aku ckp.menjerit jerit mcm tarzan ah.haha,
yg lain tak chalengging punn.
kind of boring.
peserta punn not so ramai.ramai yg budak jehh.
Yg quite funn was the night walk lah kott
dapat feel somthng yg weird.
dapat nikmati keindahan Allah diwaktu malam.
bestt.

Untuk tambahan disini,aku menjadi sgt pendiam dan baik disana (:
sgt weird.seres.

Malas nak cerita panjang panjang memandangkan tade ape sgt yg nak cter
plus plus tgh ngantok and penat kilee.

Apa yg aku dpt dari kem ni,
1) mempunyai wasiat sendiri
2) keselesaan sewaktu tidur
3) keselesaan sewaktu mandi
4) merasai kebesaran Allah dwaktu malam (precious momento)
4) berkenalan bersma abg faci yg handsome from fakulti perubtan. haha (gatal sikit)


sekian wasahlan,

No comments:

Post a Comment