Sunday, January 31, 2010

bestiees (:

Nurul Afiqah

Semalam,keluar lepak lepak dgn pka kat padang. rindu dia gila babi la weyh );
time cuti keluar sekali je ngan dia.
tu pun pegi joging jeh.
ktorang story story abt school,bf,life etc.
pka,jadi ketua graphic for team redaksi.
walaweyy,terkejut kot.but tak possible lah. jejak ikut abg dia kan.
after that pegi 7eleven beli topap and pka belanja aiskrim.
thnks buddy.sedap (;
nanti lepak,belanja aku lagi (:
ily*


Nik Farina dan Nur Syafiqah

Pagi ni pula,pergi frim ngan nik n syafikah. mandi sungai (:
Nik lah nak jmpa sgt..cakap nak luahkan perasaan lah.
haha,takpe syg,ktorang pendengar setia kan (:
dia citer pasal asrama dia. menangis nangis kat sna.
dia jadi bdk wanted. kesian (;
ahahaha,
yg syafiqah plak.marah aku sbb bg num dia dkt kwn aiman yg nak knl dia.
haha,lek eh cik kak.
mandi sungai best kan tadi?
haha,nanti pegi lagi tau au (;
i love u guys so badly (:

Petang plak,rushng gi selayang mall jmpa aizat.
sbnrnya mcm ni, *eceh,konon story teller lah ni.
dgr ye kwn kwn ;p
act,planning arini mmg nak gi lepak ngan aizat.
tapi sbbkan lmbt kile blik dari mndi sg pagi td,plan pun bertukar.
aku suruh aizat dtg padang..
but bila dia dah nak smpi,time tu jgk lah hujan.
grr..saba je ah time tuh.
so,dlm pkl 3 mcm tuh,suruh mama tlg hantarkan pegi sm jap.
then mama tggu kat luar sbb dia tak kasi aku balik sorang sorang.
grr,mcm tak biasa pula.
aku jmpa dia pun sbb dia kata dia nak bg aku smthng.
dari dulu lagi.
so,aku pun..on jelah.
tau tak ape yg dia kasi?
a TEDDY BEAR kot.
comel kila.tak sangka,dia ade taste keperempuanan juga.
hahaha,sory buddy.
syg kau lebih ah (;

p/s : aiman,don't be too jealous okay (;


pendek kata,dua hari ni dapat lah juga spend masa ngan super bestfriend aku (:
gembira sgt..sbb diorang lah yg mnjdi sunshine aku selama ni (:
thanks a lot.

till then,
love nana

No comments:

Post a Comment