Sunday, January 10, 2010

Sekolah dan Asrama,

haih, (sigh)
sekolah sekolah,
bes ke sekolah ni?
haha,knp kita perlu sekaolah?
ha,cuba cakap sikit.
grr,geram benci.
(sory merepek)

First day sekolah lg cikgu dah bg byk hmwrk.
gila ape wey!!
byk bnda yg dah berubah kat sekolah tercinta aku nih.
peraturan ah terutamanya. grrr,
mentang mentang ah pengetua ktorang ni pengetua cemerlang,semua bnda pun kne cemerlang.
haha,aku tau mmg bgs wat cmtu.but kdg kdg lil bit pressure ah gak.
for korang nye infomation,haha pelik*
aku dapat masuk kelas 5p2 which mean kelas kedua.
agk sedih sikit ah );
geng geng aku yg dulu sume dpt masuk kelas satu,
aku ngan fatin je sesat kat kelas dua.
wuu,wuu~
sedih.
tapi,nak wat mcm mne kan,sume ni ade hikmahnya.
life goes on.
cehh,

Asrama,
aku dapat dorm tingkat atasssss sekali baii.
adeh,first time dapat,merungut ah gak,
tapi bile mama n member member sume ckp dorm ats bes kile,
so,aku pun redha je ah.
dulu nama pnggilan aku kat sna nana tanjung, sbb aku dorm tanjung.
jahat kan dorang,grr
now bile da tuka dorm,sedap ah sikit nama,
nana jasmine,
haaa,sedapkan.
haha,
besar kot dorm aku.
siap ade dua meja belajar yg besar sendiri punye.
bapak bess ah wey!
aku syg ah jasmine (;
plus plus,dorm kitorang setiap hari akn ade pengunjung yg dtg melawat.
sume akn cakap bapak ah bes dorm korang.
seres tak tipu.
dorm kitorang mmg besar.boleh wat gelanggang futsal ah dlm tuh ;p
dan yg paling bes,
setiap harii excersice turun naik tangga (:
bole kurus.


currently status : di rumah (:

No comments:

Post a Comment