Wednesday, February 17, 2010

mengapa?




Mengapa kita perlu putus kawan?
persoalan yang sering menjadi tanda tanya di dalam diriku ini,

seorang kawan seharusnya faham akan keadaan kwannya.
seorang kawan seharusnya berkongsi suka dan duka bersama.
seorang kawan tidak seharusnya mencemburui kawannya.
seorang kawan seharusnya menyokong akan kawannya.
seorang kawan seharusnya menolong kawannya jika berada di dalam kesusahan.

Bukankah indah memiliki seorang kawan?
aku tidak minta lebih,aku hanya memerlukan seorang kawan yg sedia memahami aku,
dan menolong aku ketika aku berada di dalam kesusahan.

Namun,apa kan daya,permainan kehidupan yg memisahkan kita.
bagi,yg tidak mempunyai akal fikiran yg bijak,pasti tertipu olehnya.
betapa bodohnya diri mu kawan,
kerana membuat diriku seperti ini.

Terima kasih kerana telah menjadi kawan aku di dalam masa yg singkat seperti ini.

Aku tak sanggup untuk berhadapan denganmu.

Aku harap kau faham.


till then,
sayonara

No comments:

Post a Comment