Saturday, February 20, 2010



Today my dad and my mum came back from Bandung.
Lega rasanya bila dorang dah balik.
hilang rasa susah menjaga adik adik.
hehe *jahat betul lah aku ni merungut.
mama beli byk kain cotton tuk buat baju kurung.
dia kata kat sna murah gila kain kain dia plus material sedap and cantik.

Then,lebih kurang pukul 3 tadi, nik texting me.
dia ajak pergi rumah yusof sbb dia buat doa selamat dkt rumah baru dia.
so,dia ade buat makan makan besar.
yusof sendiri ade text aku suh pg,but segan tade kawan.
then aku kata,okay why not.
15 minutes after tht,nik came.
dia dtg dgn hny memakai suar tracksuit and cardigan.
i was like,nikk !! asal pakai mcm ni je.
then dia gelak gelak ckp, "haha aku tahu,aku nmpk sume pakai baju kurung ouh
maluuu koot.mcm mne ni?"
tula..sape suroh.grr
utk menyelesaikan masalh dgn cpt aku srh dia pnjm baju aku je.
haha,pening nak pikir pakai baju apa.
last last kitorang dua pakai baju ala ala mcm punjabi punye ;p

Sampai sna,rambang mata tgk mknn ouh.
byk kilee,memandangkan punn yg si ayah yusof tuu keterer.mmg sedap ah.
aku mkn coleslaw with daging kambing panggang.
yummy sedap gak ;p
and then meet pka,bella and amirah *and old friend
rinduu sgt sgt kat dorang.
then ktorang sume msk umah yusof,explore satu rumah.
rumah dia besa sgtt..
lama kile kott lepak sna.
jumpa sume kwn kwn lama ;p
happening.

Then,bila balik mama kata nak pergi rumah makcek hidayah in tmn wilayah.
sbb adik adik aku nak mnd swimming pool.
so,aku pun follow je ah memandangkan hampir sume follow.
sekejap je punn.sampai pukul 7

Tadi,cik elin plak ajak aku kuar shopping.
kat selayang mall je.
dia kata dia tgh ade mood nak shopping plus dia nak beli air for contact lens dia.
so,aku pun follow je ah.
dia belanja aku jam tangan (:
aku nakk sgt jam sbb jam yg lama da rosak.

hmm,aku rasa sedih sgt sbb byk gamba ktorang tangkap kat umah yusoff td.
but bila nak tgk balik ta bole sbb phone aku kne virus );
waaaa..sedih tahap nak mati.
so,no pictures ):


Seronok apabila tgk gelagat embah (nenek) tgk arsenal lwn sunderland td.
jerit jerit kat bola tuh supaya masuk goll.
haha, comel (:

Today was tiring (:

No comments:

Post a Comment