Sunday, March 14, 2010

Pagi,

Tadi aku terjaga pkl 5.45 pagi sbb sakit perot tak tahan nak melepas.
cirit birit kott.
hmm,ni mst sbb mkn byk sgt semalam.
then da taleh tdo. dah selesai solat subuh and buat hmwrk sikit bru bole smbng tdo balik.
alaa,bkn lama pun aku smbng tdo.
ye ah..anak dara mana elok bgn lmbt kan.
betol tak?
Pagi td just kemas kemas rumah.
sidai kain,mop lantai,etc (terasa rajin plak,hee)

Petang,

After ayah balik dari office kul 3 ptg td,ayah tny mama sama ada dia nak folow ke tak pg s.alam jmpa kawan dia.
then mama ckp bole gak.nak window shppng sekali.
so mama ajak aku.
dah alang alang tu,sume org pun menyibok nak ikut gak, except kimi ah.dia tuu bknnye suka kuar sgt.
While ayah jmpa kwn dia,ktorang pun amik kesempatan b'window shppng di PLAZA MASALAM. haha,tak penah penah aku dgr baii.
ok gak ah.byk butik. but ta ramai sgt org ah.
da lah brg dia mahal nak mampos wo.
grr,
sampai rumah pukul 7.30 malam.

Malam,

Tadi,aziz text aku,dia ajk aku kuar esk.
gi lepak KL. aku bkn tanak,tapi..dah dari ari jumaat balik arituu,aku asyk kuar je.
So,esk tak bole lah kott.
Sory aziz,melepas lah nak mkn pizza.
Lain kali,kita plan lg okay (:

Tahu tak,sejak ari jumaat aritu lg aku tak jmpa jmpa bestiees aku,
kosong je hidup ni aku rasa tnp kehadiran dorang,
Nik and Syafikah.
Dorang busy sgt oh.
dua dua ade kem kat sekola.
aku je semangat duk umah.
So tadi,dorang text aku ckp bru blik.
yeay! menjerit jerit aku td (:
so,esk mcm biasa lahh rutin harian kita yea.
i love you (:




Me and Aisya,
picture for today (:

p/s: Aiman kata dia takut tgk gamba ni.hahaha ^.^


till then,
saya penat -,-

No comments:

Post a Comment