Saturday, April 24, 2010

mcm ta pecaya,



haha,mcm ta pecaya jea yg sekarang ni aku sdh pun berada di rumah
sedang m'update blog and ms aku.
haha,
semalam,punye lah sedih gila babi ble call bpk aku.
Dea ckp dia ta nak amik aku balik.
tupp tupp,aku dah pun ada kat umah sekarang nih.
syukur alhamdullilah (:
esok sekola,naseb baik lah aku balik.
(haha,bdk pemalas mmg gini)

Next week,aku akan menjadi sgt sgt busy dgn sofbol dan dan juga choral speaking.
siang dan malam practice.
fuhh,sabar jelah.
ble masa aku nak blaja ni punn aku tak tahu.
dah la midyear exam dua minggu lagi.
takut gile ahh,
sgt sgt.
tapi..nak buat mcm mne? 'Bertugas Hidup Berjasa' kann? hee,
markah kokurikulum punn penting.
takkan nak lepaskan?
so i'll just go on and make my study be extradouble after ths.no more playing (cehh mcm bole)
pray for me (:

and for aiman,
i said i do love you,
and...i do miss you too okay.

No comments:

Post a Comment