Sunday, July 4, 2010

Al-Fatihah to syafika's mom.

Kelmarin,mak syafikah iaitu teman baik saya,telah pun kembali ke rahmatullah pada jam 11 malam.
Kematian mak dia sangat tragis.
Sedih dan sayu sgt bila saya dapat tahu berita itu dari mama.
Sebaik saja saya dapat berita itu,saya terus call syafikah untuk tanya akan keadaan dia.
Daripada suara dia,saya tahu dia sangat tabah. (dia mmg pun seorang yg tabah)
Mak dia terlibat dalam kemalangan jalan raya. Sebuah lori telah melanggar mak dia yg sedang menunggang motosikal ketika itu.
Akibat pelanggaran itu,mak dia kehilangan byk darah di kepala.
Koma selama satu hari dan akhirnya pergi meninggalkan mereka sekeluarga.
Takziah kepada syafikah dan keluarga.

p/s : syafikah,sory sbb tak dpt sama sama dgn kau time mak kau dah pergi,aku tak bole nak balik dari sekolah. Aku harap sgt aku berada dgn kau. Aku harap kau tabah dan kau uruskan diri dan adik adik dgn baik.
Bila aku balik nnt,aku lawat kau eh syg (:
ily.

No comments:

Post a Comment