Sunday, August 29, 2010

Luahan rasa yang tidak dapat disampaikan melalui kata kata, adakah ini yang dianamakan CINTA ?



Apakah yang dimaksudkan dengan cinta ?
Adakah semua orang mengerti apa itu cinta ?
Ya,saya percaya apa yang dinamakan cinta.
Cinta kepada Allah yang satu adalah kekal abadi,
Cinta kepada ibubapa adalah yang termanis sekali,
Cinta kepada kaum keluarga adalah yang terbahagia sekali.
Akan tetapi, cinta kepada pasangan hidup adalah yang rumit sekali.
atau .. mungkin saya masih terlalu kecil untuk mengerti apa maknanya cinta itu.

Mengapa cinta ini begitu susah untuk dilalui,
Mengapa ianya sangat sakit untuk dirasai,
Mengapa ?
Mungkin benar,saya masih memang betul betul tidak mengerti lagi apa makna cinta yang sejati.
Cinta adalah universal,
Di mana mana sahaja kita boleh jatuh cinta.

Oleh itu,
Berhati hati lah di dalam percintaan wahai Nur Amalina.
p/s : nasihat saya tujukan untuk diri saya sendiri,buatan sendiri,luahan sendiri.
terima kasih ~

No comments:

Post a Comment