Monday, September 6, 2010

a stupid conversation,

kenapa yea dengan diri kau ni amalina ?

tah lah,aku pun tak tahu la wey. Sejak dua tiga hari ni mood aku tak stabil gila . mengalahkan orang yang period ! nak kata period kan, aku baru je habis period beberapa hari yang lepas.
kenapa eh dengan aku ?

hmm,cuba kau fikir baik baik kau ada buat benda yang menyakitkan ati kau ke apa ke?

dah,dah puas aku fikir. mungkin ye, aku ada buat sesuatu benda yang tak puas hati. mungkin aku terlalu bermuhasabah diri lately. haha
Weyy,aku rasa serba salah sgt dgn aiman wey. aku dah buat banyak slah dgn dia. aku tak pedulikan dia, aku terlalu mengikut perasaan lah.

apa yang kau dah buat huh? kesian dia lah. jahat lah kau ni nana );

aku tahu. aku mmg jahat. tapi..
ntahla, apa patut aku buat yea ?

hmm,kau ni.. tanya orang yang mcm aku ni.. single, tak punya sesiapa.

yeah? bkn kau ade ramai boyfren keh ? haha.

ceh,tak guna kaw !

hmm,jom teman aku fikirkan cara yea ?

okay,untuk kau apa apa pun boleh (:

hee,thanks. syg kau (:

No comments:

Post a Comment