Saturday, January 1, 2011

Goodbye 2010 ! ;(



Before kita memasuki ke tahun baru ini, aku nak ceritakan serba sedikit momen yang indah terjadi kepadaku sepanjang tahun ini.
*sikit je jgn risau -___-



Sekolah.

Tahun terakhir berada di sekolah lah perkara yang sangat menyeronokkan dan membanggakan ;p
*eceh, bajet jeh aku ni.
Biasalah, bila dah jadi senior, kepala semua pun naik hantu kan ? haha,
Senior year ni jugalah aku buat semua benda benda haram ni such as FLY, SO-DORM,BANGUN LAMBAT, and macam macam lagi lah. well, budak asrama lah katakan ;p

Senior juga menampakkan aku dan teman teman seperjuangan yang lain sentiasa berada dalam keadaan yang stress dan tertekan setiap masa. Nak duduki SPM lah katakan -_-
Especially when time kami budak budak course perdagangan nih wat assingment yang dipanggil Rancangan Perniagaan. grr, sumpah tension tahap na mati. haha

Tahun terakhir bersekolah juga telah merapatkan hubungan antara kami dan guru-guru di TIKL sekalian (:

Dan .. aku juga tidak sangka yang aku menjadi outsider dua bulan terakhir persekolahan ;p dussh *



Keluarga.


Tahun 2010 nih, kami banyak melancong walaupun aku dan kimi masing masing duduki exam yang penting. haha, well we guys kan mmg suka travel (:
Then relationship between me and ayah makin rapat, sbbnya pergi balik sekolah since jadi outsider tu sering bersama dia.


Kawan-kawan.

Hubungan antara kami budak budak 5P2 menjadi sangat rapat !
We guys share almost evry things together (:
Love them sangat sangat.


Teman Lelaki.

Haha, mcm pelik je nak cakap pasal benda nih,
well just nak cakap yang tahun 2010 nih kira mmg hard time untuk kitorang sbbnya masing-masing ego kuat sgt.
Banyak sgt gaduh, tapi baik semula itu semestinya lah (;

Dan kini kami semakin serasi bersama, haha (;
*haha,cannot go


Aku harap sangat tahun 2011 nanti , aku akan menjadi lebih matang dan dewasa (:
I gonna miss 2010 !!!!!!!!


For sure,
No More School Uniform after This (:
GOODBYE

No comments:

Post a Comment