Wednesday, December 22, 2010

Nyamuk Ohh Nyamuk.

Okay, jangan lah anda berasa cemas atau pelik dengan tajuk post saya kali ini yea +,+
Bkn apa, rasa geram sgt kat nyamuk yg dok menginap kat kediaman rahsia saya tanpa diundang.

Kalu korang nak tahu, nyamuk nyamuk di dalam rumah ku ini paling suka menginap di dalam bilik ku. Mereka berasa sangat selesa barangkali..pfft.. -__-
Semalam ku find out ketua segala nyamuk yang berada dalam bilik ku nih !
Ya ampun deh ! besar gila rupanya. Gemooook sgt sgt.
Ini bukan satu penipuan tapi realiti okay. Saya tidak make a story about mosquito. Saya harap anda sume faham situasi saya yang sangat tertekan dengan kehadiran "binatang" asing ini.

Mungkin anda sume pelik, si nana nih tak reti reti nak sembur ngan ubat nyamuk ridset or whateva ke ?
Ya rabbi, sudah pelbagai cara saya lakukan, tetapi ternyata mereka lebih hebat make a strategy than me u know.
Hari ni sembur, tak mati mati. Esok boleh lagi datang kembali, tak serik serik. adoii. tension ku dibuatnya.
ku tak pernah cerita perihal ini dengan sesiapa ponn, even mama ku sendiri. Cuma baru sebentar tadi, ku beritahu perkara sebenar ke dia.
Dan disebabkan perasaan yang tidak tahan sangat, ku menyuarakan rasa ketidak puas hatian ku di sini.


The end.
Marilah kita doa bersama sama agar ku selamat daripada cengkaman nyamuk yang jahat ini (:


No comments:

Post a Comment