Tuesday, December 28, 2010

Okay every bodies, hari ini aku akan summarise kan all the activities yang aku lakukan sepanjang kehilangan ku selama beberapa hari nih (:

24 - 26 Disember

Went to CHERATING. Family day lah katakan. So, rombongan seramai 10 family.
Berbabeque, surfing fest , shopping , swimming , play valley ball beach , and get to know each other more closely (:
Nothing much about cherating because for me, tempat dia takde tempat menarik sangat unless u guys went to Terengganu which is abroad from it.
The bad news is i didn't bring any camera ;( so, we didn't manage to capture all the moments that we build there. Yes, my fault for didn't bring it =,= "


26 Disember

Balik dari cherating, rehat rehat sebentar then terus berangkat ke BUKIT JALIL for Piala Suzuki AFF ! (:
First time experience watching football match live . ;p
WoW !!! Ramai sgt sgt sgt orang. Tak expect gila. 90 000 people's babe.
Sampaikan kami yang dah beli tiket ni pun tak dapat tempat duduk yang sepatutnya kami duduki. grr.. geram gila. Padahal lambat sikit jeh .
Bawak kamera pergi sana pun macam takde guna jeh . Yelah mana idaknya, takut kena rempuh, habis dslr kesayangan hancus begitu sahaja.
Eventough, byk sangat halangan yang terpaksa kami tempuhi ke sana, but it was an unforgettable experience lah !!! love it (:


27 Disember

First day cik honey syg masuk kerja (:
webcam dgn dia sampai tak hengat akhiratwi (;
haha, i called it " A Sweet Date From The Technologies "

* okay, suka hati saya lah nak cerita benda nih. lalala ~,~


28 Disember

Today supposely pergi bermain badminton with si adik aizat nih, tapi terpaksa tukar plan secara tiba tiba disebabkan oleh ayah mengajak pergi ke UNIRAZAK. Maka, rancangan kami telah ditukar dengan lepak lepak di MCD sahaja. (:

About UNIRAZAK ?

Ayah nak sangat sangat saya masuk ke sana. Tapi saya macam tak berapa nak suka sebabnya, life as a campus student dia tidak begitu seronok dan menyedihkan barangkali disebabkan oleh universiti ini hanya sebuah bangunan yang terletak di tengah tengah bandar Dang Wangi bersebelahan dengan CAPSQUARE yang akan officialy dibuka tidak lama lagi.
UNIRAZAK menawarkan the best business management course and dia juga ada menawarkan course islamic finance which itulah course yang saya akan ambil kalu berada di situ. (ceh, dah macam promoter unirazak pula dibuatnya =.= )

Namun, kita lihat sahaja bagaimana dan kemana saya akan menuju ke menara gading selepas ini yeah (:

The End . (sigh)

2 comments: