Tuesday, February 8, 2011

Bermain dengan kereta ! ^.^

Heyy you all !
(:
Assalamualaikum.

Sememangnya perih apabila ditinggalkan oleh teman teman
apabila mereka pergi berseronok ,sedangkan saya bersendirian begitu saja.
ahaha, sedih gila kott ( ':

tapi nak wat mcm mne kan? dah mmg ta bole nak ikut da la kan.
hmm,


Untuk menghilangkan rasa "perih" ini, maka hari ini saya berusaha sedaya upaya untuk melupakannya ,
dengan enjoy habis habisan bermain kereta bersama si uncle blurr a.k.a uncle yg ajar aku drvie;p (jahat)
ahaha,

*betul tak honey ? (:

First time belajar memandu , rasa sungguh teruja di hati ! lalala ~
i'm bet for a new learner mcm aku nih pasti akan rasa mcm apa yg aku rasa punyalah !

*kredit tu kaum wanita yeah (:

While uncle sebok dok esplain kat aku pasal gear tu gear ni, tekan clutch bagai semua,
aku bukan dgr sgt pun apa yg dibebelkan ,
fikiran aku dah melayang tah kemana disebabkan dek tak sabo bebeno
nak meronggeng bersama kereta kancil tua kepunyaan dia nihh.
hehe,

*aku kalu bab mengutuk uncle ni,nom satu !
padahal dia okay je (:

Haa, bila start bawak, amik kau tersasul sasul aku , terbenti benti lagi !

" ishh .. tak guna betul amalina nii . "

aku rasa dlm hati uncle tu mesti dia ckp mcm ni kat aku ,
naik goram dia dibuatnya dengan aku.

hehe, sory ya uncle (:

Setelah lebih kurang lima kali pusingan, drift , belok sana belok sini, memecut dgn laju ,
ternyata , kini aku sudah pandai membawa kereta ! (menjerit)

*wehh sumpah bajet dohh. riak tu nana !
huhu,


Yes it was really fun playing with car (:

dan sekejap saja aku rasa time blaja tuh ^.^
2 jam je pun kan ?

*kau nak lebih lebih pula kan?
grr

although ade lah juga bnda bnda yg aku tidak suka berlaku semasa sedang belajar.
*kan syg kan ? =.="

FUN !

*i am trying to smiling
h a h a h a

(okay , dat was laughing lah gila !)




whoa,sumpah style kalau aku yang bawak kereta nih !
ahaha (:

No comments:

Post a Comment