Thursday, October 20, 2011

Love never change. Life does.

.Assalamualaikum.

Pehh, lama gila rasanya tak excercise jari jemari aku nih menaip cerita panjang-panjang kat blog ke-sa-ya-ngan aku nii. Amacam, ada ke antara kalian nih yang rindu dengan cerita cerita hidup aku ni? cewahhh, kemain lagi aku cakap kan? hihi.

Okay lah, malas nak berleter panjang lagi, so meh kita straight to the point je dengan apa yang aku nak sampaikan ni. 

Dalam dua tiga minggu ni, banyak yang dah berlaku dalam hidup aku. Upside down jadinya. Tapi aku buat lek je. Kalau dok dipikirkan sangat, mmg boleh jadi gila aku nih. hehe

" nana boleh tak kau cerita apa kemendanya masalah kau nih? "

Sorry, termelalut pula. Bila dah lama tak mengarang cerita ni, rasa janggal pula nak bercerita. Bila kita mula duduk rumah nih, mcm mcm benda happen kat kita. Tapi, kita tak tahu nak luahkan kat siapa sebab kawan-kawan takde kat sisi. Kalau nak call diorang, takut pula ganggu saat saat heaven diorang bercuti ni kan?
 (aku kan prihatin orangnya)

Sebab tuh, aku lebih suka pendam and lepaskan segala-galanya kat adik-adik aku. hehe. Korang tahu mcm mana aku buat? Aku marah-marah diorang, suruh buat itu ini, mcm mcm lagi lah kan? Sorry to say, tapi aku mmg seorang kakak yang garang. Walau segarang mana pun aku ni, diorang tak pernah kurang ajar ngan aku. Diorang respect aku. Melawan tu adalah sikit, tapi most of the time, diorang akan ikut je apa yang disuruh aku. naisss nana (:

"So nana, apa kaitan dengan  post title kau kat atas tu haaa? "


Relax dulu brader, gua baru nak warm up ni. Jangan risau gua takkan karang essay panjang panjang sangat. Apa yang cuba disampaikan aku dalam entry kali ni, adalah dengan tujuan untuk menegur orang orang yang agak-agak mcm dah lupa siapa yang pernah menjadi kawan dia dulu saat senang atau susah dia dulu 
(siapa terasa, padan muka kau).

Aku nak kawan kawan aku nih tau, yang aku tak pernah lupakan korang and sayang aku pada korang tak pernah berubah. Mungkin aku kelihatan sedikit sombong dan agak mementingkan diri dengan busy hidup di dunia sendiri je, tapi itu semua tak bermakna persahabatn kita putus atau renggang.Ada sebab mengapa aku tak approach atau contact korang. Ni semua kerana aku respect ngan life korang. Aku nih jenis pemalu
(k tetiba) Kalau nak harapkan aku yang tegur korang dulu, mmg lambat lah kan (aku tak ckp "tak" eh?).

Kadang-kadang bila aku stalk korang kat fb ke, twitter ke, blog ke, aku tgk life korang dah berubah. Well, i know its for your own happiness and i'm glad to see it. But please lah. The way korang hidup dgn life korang sekarang, mcm dah totally forget asal usul korang dulu. Aku dan juga sesiapa pun yang pernah menjadi kawan baik korang suatu ketika dahulu, sedih tau tgk korang mcm tu. Harap nama je bestfriend, but our friendship is like nothing. So please, wake up, and realize that there's someone waiting for u, might get hurt because of u do not care for them anymore.

Sorry kalau entry nih ada buat sapa-sapa terasa hati dengan aku lalu patah hati lagi makan hati dekat aku. 
(okay, wth things yg aku merepek nih -.-) apa apa lah. The main point is, aku nak korang tahu, yang hidup aku berubah jugak mcm korang sekarang ni, but my love towards u guys never die.





mama, my bestfriend forever and ever :)
I Love You ma .

4 comments:

  1. ohhhh nana tetiba rasa sedih pulaa bila baca post kau ni rasa macam diri teruk gila. lama tak contact kau naaaa T.T"

    ReplyDelete
  2. haaa, tahu pun. hehe :') rindu nak peluk.

    ReplyDelete
  3. Rindu nak peluk? Mesti kau best kalau peluk aku sekarang nana. Badan aku dah gemuk. Lemak dah bertambah.HAHAHHAHAHA :DDD

    ReplyDelete
  4. Pehhhh, memang bertambah tambah lah bestnyeww kan? >.< hehe

    ReplyDelete