Monday, November 16, 2009

orang gaji

today,aku ta pg skola.
skolaku yg tersayang bg cuti awl.
hee~
so,ddk rumah mnjdi org gaji xp

rutin harian yg pertama adlah dgn menyidai bju yg telebih byk drumah tuh.
bju aku yg bawa dri asrama pun ta basuh lg.
aku pun tak phm knp byk sgt.haha,
*dasar anak dara pemalas.

lepas siap segala jemuran dluar,aku pun memulakan langkah ke bilik air
utk menyegarkan badan ku yg da bau tengik nih.
sesudah mndi,
hujan pula turun.
grr..saba jelah waktu tuh.
jiran aku da terjerit jerit pnggl tuk amik kain.
haih,apela nasib.
satu hari nih hujan je memanjang.
mengigil aku dlm umah.

then aku mengemas pula buku buku yg telebih byk dlm bilik aku nih.
haih serabut kepala otak.
buku je yg lebih,blaja nye tdk.

mls nak upload pic.
lembap lah dia loading.
grr..

No comments:

Post a Comment