Wednesday, November 18, 2009

Anugerah Cemerlang

First of all,sory sbb lmbt post entry kali ni,aku ttdo pkl 8.30 td.kul 12.30 baru bgn blik.haih.yelah..mne taknye,pg tade tgk jelah aku bgn pkl bpe.7.30 baii.bkn nak merungut sbb bgn awl ke ape,tp sbb tak ckp tdo pnye psl.haha,

ok,today,aku tlh disuruh oleh mama dan ayah utk pergi ke SK Selayang Utama bg melihat acara anugerah cemerlang.adkku Muhammad Alimi mendapat 4 anugerah. *jealous



sesampai disana,aku mcm hilang arah jap.haha,yelah..ayah hantar je aku sorang sorang.but..luckily jmpa pang n serena kwn lama yg sudah lama tdk ketemu.miss u guys.



jalan punya jalan,terserempak pula dgn ckgu lama ku.cikgu kamarul.



c.kamarul: eh,awak amalina

aku: hehe,(:

c.kamarul: awak pun dtg juga ke?tak sekolah.

aku: hehe,mestilah cikgu.sekolah saya bg cuti awl lah cikgu.

c.kamrul: ouh..awk form4 kan?

aku: a'ah.

c.kamarl: tggi kan awk sekarang

aku: (:



cikgu terima kasih kerna igt kat saya lg dan memuji saya tinggi (: *bangga


Tdk lupa juga kepada 'Farina Rosdi' sahabat baik dri sek rendah hngga sekolah menengah.dialah mak,dialah kakak dan dia jugalah kwn.imy gile
Adik aku yg berpakaian pengawas pusat sumber tuh (baju oren) Teringat dikal kecik kecik dulu,rindu kile lah sial
nak balik sekolah rendah!

Waktu tgh tgk peformance,tetiba terjumpa lak bdk nih.comel kile kile.so,aku apelagi terus amik gamba dia.luckily dia ok.tengs adik comel.
grr..geram (:



Pasukan Koir sekolah rendah.dulu waktu aku sekolah tade pun
tak aci );



pelakon utama,wekk ;p haha


Dialah Tokoh Nilam,Tokoh Ko-kurikulum,Tokoh pelajar
semua kau nak bolot ); *jealous

bajet,aku yg kne pegang kamera,handycam sume aku.
haha,


Although,u always make me feel 'sakit hati' but i'm proud with u
lah adik (:ily

Mama and Adik

Bangga (:



sampai di sini sajelah entry aku.penat kile. (:

p/s:aiman syg,sory fo didn't call u i tetido.sory.ily (;

No comments:

Post a Comment