Wednesday, December 16, 2009

Cheese cake for anniversary

Haha,before we go thru the main title,nak citer sikit psl class phy.
Tade blaja kat clss phy,susa sikit nak concentrate sbb ngantok.haha,tak mcm smlm blaja.ok jeh sume masuk.arini,half je yg msk kepala nih.aliff ounn sama jeh.menguap byk kali kot.
mak dia kata sebuk main ngan cousin cousin yg dtg umah jeh.
haha,
today abs class awl,but mama plak yg lambt amik.
grr..geram jeh.
rupanya dia gi sggh amik duet kat selayang mall.then dia kata alang2 dia da pegi tuh,snggh parkson sale jap.
grr..sempat lg shopping.
waaaa,nak follow,mggu ni pnye offer bes bes kott.
tape,esok must go (;


After balik class check phone,
syafikah text : na,arini kte wat muffin kat umah nik.kul dua.
bwk duet skali nak bli bahan.

Mmg dri ari isnin tu lg ktorang planning nak buat mufin lah ape lah.
Ni mmg sbhgian dri hobi ktorang (:
funn,since ktorang tiga nih mmg addict pada bakery.
The main tujuan ktorang nak wat muffin nih pun sbb nik kata fawwaz nak dtg sni ari rabu.
which is arini lah kann.so,pnye ah beriya iya nak buat.nik ah excited sgt.haha,
Since kat umah aku tuh ade bahan tuk m'buat cheese cake yg spttnye aku buat da lama,smpi kne marah ngan ayah baru nak buat,so ktorang just buat cheese cake aku tu kat umah nik.
Syafikah amik aku dlm pkl 2.
smpi umah nik,lepak japp.time tuh hujan plak.mmg ah.melayan citer indon.haha,
then,bile nak start buat.aku lupa satu bahan penting plak.
so,patah balik with syfkh ke rumah dlm keadaan yg berhujan hujan tuh.
haha,syfkh da mebebel jeh.
Then,aku start ah wat cheese cake.aku sorang je tau yg buat.yg lain sume tatau.so,they just learn and see.
yg nik masak mknn tgh ari.haha,sengal da pkl 3 bru nak lunch.
ape agy ktornag punn join ah sekaki memporakperandakan dapur nik (;

And,harini adelah hari menyambut sebulan couple with aimann.
haha,bpk sial ayat =.= alaa,pggl anniversary cmtuh ah.
setiap ari aku mmg igt.tapi..ble time ari yg sepatutnya.bole lupa plak.
thanks fo aiman yg igt.haha,syg u lebih (;
so,fo ths celebration,i hadiahkan u cheese cake.meh dtg sini rasa.
wekk..hahaha,

Aiman thank you fo being by my side,whenever i dlm kesusahan or waktu i gembira.
eventhough u ddk jauh,my love towards u will nvr fade and less oke (:
ily.


Mmg sgt penat hari ini.
till then,
SLEEP :p
ghaaa,

No comments:

Post a Comment