Tuesday, December 15, 2009

Full packed

Semalam pergi ke SEMINAR KESIHATAN di hospital selayang.
seres boring nak mamos tahu takk.
Aku n syafikah pegi ni punn sbb si mak nik pegi daftar nma ktorang.haha,
ktorang mne minat bidang bidang doktor kejedah nih.haha,
pergi tu punn dgr ta dgr je.
Aku da mcm cacing kepanasan kott ddk dlm tuh.
Quite ramai gak ah org.ramai ank doktor.sume baya baya ktorang jeh.
Act,bnda tuh smpi kul 5.gile ktorang nak tggu,
Nasib lah aritu dorang nih ade tuisyen kul 3 so blik ah awl.
Aftr lunch terus cabut.
Gemmbirrraaa (: haha,


escape (:
me,nik and syfkh.




Ok,today start class phy with cikgu fedya.
Mula mula thought kat umah dia tiba tiba time dlm kete mama kta kat skola lak.
cehhh,
haaha,while tggu c.fedya brekfast kat kantin,come c.adilah.

c.adilah : eh fit,amalina buat ape?
mama : ni ha,hanta dia blaja phy ngan fedya.
c.adilah : oh,yke!lah,si aliff tuh ari ari nagdu nak blaja phy.i nak call aliff nak suroh dia join.
mama : ha,ok ok.

*muka senyum lebar (:

then class start.it was good when we learn phy with somone yg da truly experiences.
It just so relived.
Then aliff come.
i was,omg! he was charming.truly baii *haha,aiman jgn mara eh.
Dia mmg private tuition partner yg setia ngan aku.
haha,ktorang sllu jeh tuition sma since our mom kawan.
haha,
ummm,aku rasa thts it kot.
malas nak tulis pnjng pnjg lg ;p

p/s : Rotcan kau sgt sgt gedikk mlm nih.naseb aku ta bgtauu aiman tau.haha,

till then,
GOODNIGHT

No comments:

Post a Comment