Saturday, December 12, 2009

Sad yet Fun

Haha,mesti korang rasa pelik kan dengan tajuk entry aku kali ni.
meh sini,nak citer sikit.

Pada tggl 12 dec nih sepatutnye aku dan cousinku serta alimi dan hakimi
sdg berseronok di tmn tema GENTING HIGHLANDS tetapi disebabkan oleh pembawa kami cik elin,jatuh sakit pulak time tuh.
sedih kile kile tahap nak mati lahh weyy.punye ah da bersemangat time tuh do.tiba tiba ta jd plak.tapi nak wat cmne,kesian ah cik elin,dala pregnant tibe tibe bole plak dmm.
Hm,ade hikmah disebalik kejadian (:

Jadi untuk tidak berasa bosan memandangkan si cousin aku ni pnt pnt dtg tido kat umah aku,aku pun ajak lah mama pegi mandi sg kat KEPONG,FRIM.
Disini,terdapat sedikit gambar bg tontonan umum ye ;p



Picnic (:

meet my cousin hafizah (:

ohh,fizah ku yg montel..lalalala ~.~
haha,*jahat

tade keje =.=

woot woot ;p
kimi,kau tggu ke pembalasan dri akak nnt,
si jahat "."
cam sengal je doh time nih,

ta gempak ;p
haha,*bajet

ariff comel (:
*syfkh ka jgn jeles ngan pelampung tu tau ;p

meet alimi and hakimi.
my crazy maniac sibling (:

speechless *,*

tgh nak buat aksi

penjunam merbahaya,
bajet ah wey,
haha*jeles ta dpt buat
hamzah tiru alimi,
tenggelam terus.
haha (;
fun in the sungai (:
Ktorang berkelah shgga pukul 11 pagi jeh.
Lepas tuh,blaja add math jap ngan fiza,since dia nih star admath un.
bajet arini nak wat cheese cake ouh,tgk tgk bahan ta ckp plak.
so,tuka plan nak wat dessert.
Then,tiba tiba ayah balik dlm pukul 3 mcm tuh.
Ayah plan ngan mama nak pegi tesco beli brg dapur sikit,
tah ape mood ayah arini,dia kta nak pergi one utama plak.
i was *OMG
haha,ape agy shopping time ah!
waktu tuh mmg rushing gile ah bersiap.ye ah plan saat saat akhr mcm ni,
tapi nak buat mcm mne,ta kesa lah as long as dpt pergi (:
mmg waktu tu punn nak anta fizah blik umah,rumah dia plak mmg dkt sgt ngan OU.
So,bertolak ke OU dlm pkl 4 cmtu,
waktu beshopping sgt lah terhad.
Sale byk plak kat butik butik yg best time tuh.
aku nih mmg pantang kalu bab bab bershppng nih.
kalu bole,sume bnda nak beli.haha,
nak beli baju,
tapi,mama kta,
"kte aim ape yg awk nak beli dlu"
i said,
"alaa"
ape yang aku aim nak beli tade yg berkenan plak time tuh.
'kasut sukan and beg'
hm,sedih jeh.
balik balik,tade ape punn yg aku beli );
haha,sengal jeh.
tapi,na wat cmne,sekejap je pergi OU.
Ayah byk keje.
Mama ckp "nnt kte pergi sndri sndri oke" (:
So,dlm pkl 9 mlm mcm tuh,smpi umah fiza.
Solat,mkn mkn and lepak lepak sekejap.
dlm pukul 11 mcm tuh smpi umah.
seres penat kile arinih.
butt fun lah jga walaupun ta dpt pg genting.
Cik elin,u stll owe us the pmr treat yeah (:
we wait.
haha,
hope u get well soon oke (:
p/s : Aiman,saya syg awk.
jgn lah awk pnggl saya baby,gelimat tahu tak.
grr..
till then,
cau cincau (:














No comments:

Post a Comment