Friday, December 11, 2009

twilight vs new moon

Entry kali nih sjae kau nak ckp pasal dua cerita yg dihasilkan oleh Stephanie Meyer nih.
Bkn ape,popularity kedua dua filem ni sgt hebat.
haha,ye ah just bygkan daripada org yg ta tau ape ape psl citer ni bole suka.
*like my brother
Aku start tau citer nih from pka.
tahun lepas ah dia promote.time nih mvie dia blom kuar lg n bdk bdk kat Malaysia ni punn tade terjerit jerit lg psl bnda nih.
Berdasrkan ape yg dceritakan oleh pka,aku agk terpegunn gak ah mendengar.
haha,
tahun nih baru aku start bca twilight.Memang best.bahasa yg dgunakan sgt susah.
sbbnya stephanie meyer ni kalu tak silap pelajar literature.
segala bahasa yg dgunakan indah shj (:
Kelmarin pergi tgk new moon with syfkh,lin,shikin and her cousin.
Syafikah lah yg excited sgt nak tgk.Am kesayangan dia kata citer tuh best.
haha,
then ktorang pg lah tgk kat jaya jusco kepong jeh.
Yang feel tgk new moon aku sorang je kott.
haha,yg lain sume ngantok.
ye ah mana taknya,fo those yg ta follow cter tuh or baca buku dia mmg takkn paham.
New moon mmg quite bosan.
But yg m'buatkan cter tuh best sbb tergoda akn kehandsoman Jacob Black and Edward Cullen jeh.
haha,evrytime scene diorang aku akn cubit syfkh. *sbb handsome sgt (;

So,aku nak ckp sikit bg budak budak bawah umur yg bajet bajet tau cter nih,tayah nak belagak ah weyh, menyampah tahu.



p/s ; tgh download ym.sory lambat eh syg (:

till then,
Sayonara (:

No comments:

Post a Comment