Wednesday, December 30, 2009

Finally,

It's been quite a long time juga aku tak online.
haha,padahal baru beberapa hari jeh ;p
so many things happen.

Semalam kan,spttnya,aku pergi sekolah amik buku teks.
haha.but aku ta pegi punn.haha,bkn sbb malas ke ape.tapi sbb tak tau.
fatin ah,semalam call aku.ckp ckp psl shafiq and dia.
then suddenly dia tny. "na,kau ta pegi skola ke harini?"
i was like,omg! today kne pg skola ke baii!!
why aku bole tak tahu nih?grrr ]; *waterpark
then,tuk dptkan kepastian lg,aku call mai.
tny dia.then dia kata,ye ah.how come bole kau tak tahu ni.
kan dalam surat skola dah ckp.
then aku tetus gelak. aku cakap."kau tahu mai after aku dpt surat from skola aku trus campak.tak hadap pun.tht's y ah aku tak tahu" *balasan ;p
Dah tu nak buat mcm mne.haha, *padan muka kau amalina.
seriously mann,aku ta nak pegi skola. *damn stupidd.


Whatever ah.
Pagi nih ade tuition ngan kak sara alia. study addmath.
Tuition saje saje jeh punn.mama ah yg nak sgt.aku mls nak pg sbnrnya. *sory ma.

Petang tadi pegi main badminton ngan aizat lg (:
spttnya aku nak pg tgk wayang dgn dia,but aku cancel last min sbb tade mood.
sory aizat.
but ape ape pun we have a great time kan (;
kali ni aku yg kne belanja MCD pula.
grr,tape ah kau tak bawa byk duet un.
hehe,

Things got mess up lately.
byk bnda nak kne uruskan.
diam tak diam,rupa rupanya,ahad ni aku da nk kne balik skola dah );
sedih sgt.
cuti nih tak cukup utk having my sweet sixteen life more and more );
grrr,
Next year mesti sgt sgt busy.
Final year kan.
But whatever it is,aku tak sbar utk menjadi senior tahun depan.
yeay!!

yeah,senggugut kembali mengganas.
tu yg u nak kan aiman.
grrr ;p

till then,
XOXO

No comments:

Post a Comment