Friday, December 25, 2009

Putrajaya

Now currently dekat kampung.
Muar,johor.

Pukul 11.30 pagi td aku and tok su family bertolak ke Putrajaya.
mak aii mmg dkt ah ngan umah wany aku ckp.
then sampai je kat umah cousin aku presint 11.
terus text wany.

aku: kau kat mne weyh?
wany: aku kat umah!ko kat mne?
aku: wey,aku da ade kat presint 11 nih.dkt kile kot ngan umah kau.
wany: yke?! nak jumpa tak? aku nak blik kmpg dah aftr solat jumaat nih.
aku: of course ah nak jmpa.but mcm mne nak pgi umah kau dri sni?quite jao duh.
wany: la...mcm mne ni? aku nak jmpa kau.nak tgk kau da mkin kurus ke tak?
aku: ceh,tak gna.of course ah mkin kurus doh.ahahaa,
wany: ok ok nvm,nnt kalu sng aku gi ngan mak aku eh nnt.
aku: thanks.

then aftr solat jumaat,wany pnye ah mencari cari kat mne umah cousin aku tuh.kesian dia.tgk tgk aku da nak gi msjid tuk majlis pernikahan.
huuu ); sedih jeh ta dapt jmpa.
tape..lain kali kte jmpa ok.
kali ni waktu short sgt.
Rupa rupanya,mak wany ni boss kpd cousin aku yg kawen nih. haha,kebetulan ;p

Back to majlis pernikhn,
cousin aku tu nikah kat msjid Putrajaya yg besar tuh.
As yg korang tau msjid tu kan one of fav tourist nye tmpt.
time ktorang dtg tuh. ramai gile kot tourist,dari KOREA ah JEPUN ah amik gamba.
gila glamour baii.
yg aku ngan fizah pun tergedik gedik gak menyelit.
serious taleh bla duh.
Fizah ah bajet je.haha *jgn mara eh ;p

Aftr pernikahan sume tu,trus pergi umah atok at Johor.
penat plus mengantok (;
but funn.

spttnya aku follow acu ke JB.
tapi,dia dah tgglkn aku );
nak jmpa Aiman ouh );
sedih jep.
grr..

Act nak upload gamba,tapi lmbt cam cibai jeh.
so,tak jadi ah.

till then,
CAUUU

No comments:

Post a Comment