Friday, December 25, 2009

get busy ~,~

Nak ulas sikit pasal result PMR yg kuar pagi tadi.
skola aku,ideal heights 18 org sahaja yg mendapat straight A.
haha,korang kalah dgn ktorang ah.tahun lps 25. (i know,still sikit gak kan)
Just nak wish congrats ah kat super super junior aku yg gedik sbb kebanyakan korang kan dapat 8A (: congrats eh.

Minggu ni dan mggu selepasnya,aku akn menjadi sgt sgt sgt busy
-_______-
haha,mane taknya.
aku tlh dtugaskan oleh mama dan ayah untuk menyiapkan kertas keje office dorang.
Pagi ptg siang mlm aku berhadapan dgn laptop ku tuk menyiapkan sgla kerja kerja.
Gila penat weyh.ditambah lg dengan sakit mata menghadap laptop.
Tapi takpe,sume kerja tu ade habuannya. hehe,of course ah aku akn dpt gaji weyy :p
tu yg bes tuh.
*terasa mcm kerja kat pejabat kan?

Bermula esok sehingga ahad,aku akan sibuk menghadiri majlis perkahwinan pula.
25 dec - Putrajaya presint 11
26 dec - Melaka
27 dec - Sembaran

what!!! all in the diff state!
baru perasan baii.haha,
yeah, i'm a busy lady,i'm a busy lady *dtukar lagu single lady by beyonce ;p


Amie nak jmpa kau weyy!!
sory ta dpt follow korang gather arini. nak follow sgt );

Aiman,hope u dtg Muar.
hehe, (;

toot toot,
Sekian *.*

No comments:

Post a Comment