Friday, January 1, 2010

FRIM,kepong

Sepatutnya hari ini aku,nik and syafikah pergi ke MID VALLEY
tetapi d atas sbb tertentu ktorang tak dpt pegi.
so ktorang tuka ah plan nak pegi frim for canopy walk.

Janji pegi harini kul 7.30 pagi.tetapi si nik bgn kul 7.35 pagi.
aku dgn syafikah pnye ah tggu kat umah sampai pkl 8 pagi
baru btolak.
aku and syafikah dah mencarut carut jeh time tuh.
fucking doh.grr..
ayah nik dtg amik.

Sampai sna sume diam.
muka masing masing tak puas hati );
then,aftr bpe minute ktorang pun start ah ckp ckp.
haha,ktorang kalu nak gado kjp jeh.tak kemana punn. ;p
rupanya si nik bgn tido bgn tido jeh smlm.
*takk cukup tido ah kiranya.

then ktorang jalan jalan smpi dlm frim uh.
time tu aku tak bwk byk duet plak.
cam sial jeh. grr -_-
bwk dua hinggit jeh.
ape dpt?
nasi lomak sebungkus jeh.
grrr,
then tuka planning saat saat akhir ah.
just pg mkn mkn kat tepi sungai.

After mkn ktorang planning pg mandi sungai.
haha,sume mcm tiba tiba jeh.
mula mula planning nak g amik gamba jeh.
tapi...
si nik n syafikah pegi serang aku dgn simbah air.
grr..
saba je ah time tuh.

so mula ah peperangan time.
time plak tak ramai org kann.
memang menggila ah mndi air.

Have so muc muc fun ah td walaupun mulanya agk geram.
sygg korang sgt (:

p/s: lupa nak upload gamba ah.
hehe ;p


till then,
happy new year 2010

No comments:

Post a Comment