Friday, January 1, 2010

here come 2010 (:

Ok,entry ni spptnya aku post smlm,
tapi disebabkan beberapa kesulitan,
harini baru aku post kan.

Btw,hari ni adalah new year (:
nih nak cakap sikit psl previeous 2009

First of all was,
aku masuk ke sekolah asrama.
for the first time.
SMT Kuala Lumpur.
byk perkara yg tlh berubah kat aku.
seroiusly.
A LOT!!

*fucking zulhilmi shahrizan i wish that i could meet u and tell u what happen during my new life in boarding school.

*i'm currently missing my damn fucking bestie.
pka,jia ching,anati,amie and all my previous classmates. );

seriously i said,
i really didn't enjoy my damn shit sweet sixteen life. (:
too much tears yg dah mencurah curah.
haha,

Akan tetapi,ape ape pun aku sgt bersyukur dgn kesenangan yg tlhh diberi selama ini.
dapat jugalah aku enjoy sweet sixteen aku ni during school holiday nih.

2010 come,
it's my final year,
SPM,
and of course the senior year! (:

Get crazy,Get smart,Get 10A+
*bak kata scar.

idk what my determination really is.
so,i'll just live the life (:

*2010,give me more fortune yaa (;
haha,


p/s:sory bahasa rojak rojak buah.
tade mood nak tulis sgt.




Goodbye 2009! (;


till then,
love nana (:

No comments:

Post a Comment