Sunday, January 3, 2010

Great Time (:

Harini adalah hari terakhir aku bersama kwn kwn aku and family,
*ayat taleh bla.
haha,

Pukul 2 ptg td pergi ke selayang mall with nik n syafikah.
tujuan utama pegi sna sbb saje nak lpk lpk wat kali terakhir ngan dorang waktu school holiday nih.
lps ni mst dah susah nak jmpa kn.
so,ktorang decide nak g lepak n mkn mkn kat secret recipe(sr).

Before pergi sana,jln jln jap. haha,walaupun da bosan kat sna.
grr,
then jmpa aizat (:
lpk lpk ckp ckp ngan dia.
dia pegi beli kasut skola time tuh.
then,ajk dia lepak skli kat sr tp dia tllu sgn utk lpk ngan nik n syfkh.
*gedik ah kau.
so,ktorang dua just jln jln jap and teman aku pg beli mashed potato kat kfc,
ktorang lepak sekejap jeh,dia taleh lama,ade match futsal.

After pg keliling satu sm tuh smbil cari brg skola sikit,
then ktorang pun terus gerak ke secret recipe tuk mkn mkn (:
lpk sna lama gak.
buat bising (:
haha,abg sr jgn marah eh.
seperti biasa tomyam kung dan youghart cheese cake mnjdi pilihan ktorang (:

After mkn mkn,singgah kat mydin jap.
haha,ramai sial org,grr
cari barang asrama yg tak ckp ckp lg.
nik n aku beli ah sikit.
ktorang buat bising dalam tu mcm ape jeh.
*aku tkkn lupe psl kejadian kasut tuh syfkh (;
haha,
after membeli di mydin,haha
then terus balik dlm pkl 5.30

Pkl 6 camtuh,pegi lpk padang lak.
main main badminton.
bawak aisya n ariff too.
sebuk bdk dua org nih menanges nanges nak ikut.
Really have fun ah korang (:

Malam,ayah bawak ktorang sume pegi mkn mkn kat Suria Station,BBS
seriously mknn dia, damn! sedap kott.
siz chicken chop,fave <3
meet faiqa and anas kat sna.
grr malu gile nmpk anas.
haha,
nmpk dia time aku nak pegi basuh tgn.

*tgh jln pergi sinki,
*anas pandang, dia kata "eh"
*aku buat tak tau.haha,tak nmpk time tuh. *phm phm ah ;p
*then bila habis bsh tgn,nak patah balik,anas tgk je aku.
haha,
bila nmpk jelas muka dia baru aku tgr,
*aku ckp "ouh hai (:"
*dia senyum
then terus bla ;p haha.


I'm really having fun today.
with family and friend.

syg korang nik,syafikah,and aizat too (:

seriously,gonna miss damn fucking muc u guys );

till then,
-____-

No comments:

Post a Comment