Friday, May 28, 2010

Malang Tak Berbau,



Hell-00 there ppl (:

Lega rasanya apabila balik ke rumah pada minggu ini.
Exam minggu ni sumenya mencabar minda dan badan ;p
ohoo, (mcm mne tu)
Addmath : Nak mati rasanya bila jawab soalan yg diberikan susa sgt (especially paper 2)
Akaun : Nak menangis airmata darah bila semua soalan yg diberikan tak dpt imbang );
Math : Biasa biasa aja.
Agama : Bangga,sebab tak ngantok time jwb paper nih ;p

ohoho,nilah akibatnya kalau tak rajin buat latihan ;p

Semalam,saya balik naik train (utk kali yg kedua)
tapi,sebelum tuh seperti biasa lah melencong ke tempat lain dulu (;
gerak dari sekola with Aziz,Chuck,Linda,E-in,Tash, and Niza.
bergado gado je time nak tggu bas yg lambat gilla smpi.

Saya,Linda and E-in pergi ke Low-yatt utk cari dakwat printer and earphone utk ipod.
dari situ kitorang berpisah dgn aziz dan lain.
So,after tht kitorng tiga gerak gi TS lak.
Disebabkan si e-in and linda nih nak cari baju and beg baru.
Just imagine,kat TS tuh ramai gila budak TIKL.
haha,semua stok pakai baju purple.

Setelah selesai ke TS,kitorang pun terus pergi LRT station Hang Tuah utk balik memandangkn hari sudah pun semakin lewat.
Dalam kekalutan ramai org,dan berebut rebut tuk naik tren (org balik kerja)
boleh pula sim card saya tercicir time tuh.
grr,time tu act ta realise punn,tapi after da sampai rumah tu baru perasan.
sumpa sedih gila time tu ouh );
sedih sampai tak tahu nak buat apa.

So,kawan kawan,saya harap anda semua sedia maklum bhw buat masa ini,saya tak pakai num smpi sya renew balik num sya.
huu,

No comments:

Post a Comment