Sunday, May 23, 2010

Sebelum saya pulang ke hostel yg "disayangi",
ingin saya coretkan sedikit cerita di hari ahad (:
hee.. (tarikh di belog ni salah yea,harap maklum)

Pagi ni,saya dan family pergi ke 'taman metropolitan kepong'
mula mulanya saya igt saya nak joging je,tapi bila sampai di sana,
terus ubah fikiran dan decide tuk main badminton dengan adik saya.
sedang saya khusyuk bermain,(haha ayat skema) sorang laki bersma kwnnya,melihat saya seperti sudah lama mengenali saya. Then,saya punn pandang lah dia balik.
Rupa rupanya dea adalah salah sorang kwn lama di Ideal Heights.
Mulanya,saya senyum saja,tiba tiba dea dtg dekat saya.
Saya pun apalagi,terus bercakap dgn dea.
Then,dea minta num saya,tapi saya kata 'tak perlulah' dan terus berpaling pergi dari situ.

Beberapa minit lepas itu saya rasa serba salah pula dkt dea.
bkn sbb menyesal tak bgi num saya dkt dea,tapi sbb saya buat mcm tu dkt dea.
Mesti dea igt saya ni seorang yg sombong ):
Sory kawan,i didn't mean it.

Selapas itu,saya teruskan aktiviti saya dengan menangkap sebanyak mungkin gamba dgn 'canon dslr' saya.

Sekian (:



ikhlas dari saya,

(:

p/s; kimi dan alimi tiada di dalam gambar ini.

No comments:

Post a Comment