Sunday, May 23, 2010

domo-man (:

Semalam aku telah terima satu 'hantaran' yg besar dari Johor Bharu,
haha don't get confuse,it is not hantaran kawen or what,
it just a 'kiriman buku' dari Aiman.
dan dan ade suprise untuk aku jga. (;
Balik balik saje dari sekola aku terus geledah satu rumah tuk cari bnda tuh,
yelah,takut jga if mama yg da bkk dulu.
cari punya cari,tak jumpa jumpa jga.
sedihh gila ah time tuh.
mama was not at home,tht's why lah tak tny dea.
so,when dea dah balek,dea ckp Alimi yg simpan.
thank god (sigh).
After alimi balik dari sekola,aku terus serbu dea and tny dea mane dea letak benda tuh,
then dea ckp,ats katil aku jea. (wtf,pnye penat aku cari menatang tuh)
so,aku terus tgk dan terkejut...
sebabnya,aku tak expect akn dapat kotak sebesar mcm tuh (mcm korang tahu je kotak tu besar mana kan?)
So,jantung ni dah mula berdegup degup dgn kencang sekali (cewahh)
bukak je kotak tuh,trs nmpk sesuatu... 'bnda yg boleh dimakan!'
hahahaha,its 'domo-kun'
omg,comel sgt sgt (:
suka gila la weyh,da lama teringinkan bnda tuh since first kenal bnda tu lagi,
rasa nak nanges time tuh punn ade gak,terharu pnye pasal ~,~

So Aiman syg,thanks for the gift (:
i really do appreciate it and love it sooo sooo much!


nahh..here is it,

the domo-man (:

for god sake,i will keep it forever,

je te'aime (:


No comments:

Post a Comment