Friday, June 18, 2010

Great Moment (:


Look at our happy face (:
it was candid.
p/s : sory saya telebih gelak.ahahaa


Gambar yg tertera di atas ini menceritakan satu kisah yg indah diantara saya dan teman (:

Petang tadi saya keluar bersama sama dengan bestiees saya,nik farina dan juga nur syafiqah
Plan asal adalah untuk ke KLCC bagi melihat pameran di Galeri Petronas,tetapi dsbbkn msalah yg dihadapi oleh saya,makanya kami semua tidak jadi pergi ke sana..huu,
So,kitorang decide utk pergi ke S.Mall jeh.
Disebabkan kami semua ni dah lama gila tak main bowling,so kami pun pergi lah main boling di sana.
Masing-masing pergi sana mcm baru first time main.ahahaha,
dah lama gila-gila kitorang tak pergi main bowling nih,rasanya since dari thn lepas ah. ;p
After tht kitorang pergi pula shopping kat sana. Teman nik utk beli hadiah untuk mama and kawan2 sekolah dia.
Lepas do some shppng part,kitorang pergi mkn pula di Pizza Hut.
Jumpa Jia Ching best friend kuh ((:
Rindu gila kat dia.
Then makan kenyang kenyang kat sna ;p
Lepas tu time balik lepak padang dulu mcm biasa,snap snap gamba (:
hoho,best gila.
Great Moment (:

p/s : sory,tak dpt nk upload sume gamba sbb uploader mcm tahi (sigh)


Guys,i love you.
Thanks for being by myside (:

No comments:

Post a Comment