Sunday, June 20, 2010

Balas,

Mungkin korang sume tertanya tanya kenapakah tajuk post aku kali nii mcm bangang sikit,haha.
Bukan ape,just aku nak balas balik post yg 'kau' dah tulis tuk aku.

Rilek dulu,entry takde berbaur geram atau nak membunuh, ;p
Cuma utk meluahkan apa yg terasa di hati ini.

Hey budak,aku nak bgtau kau nii,yg aku syggg kau sgt sgt.
Kau tahu tak,aku kat sni sgt sgt lah menjaga perhubungan kita.
Maksud aku..
Aku sllu mengadu dkt kwn kwn aku pasal kau, bkn mengadu yg buruk buruk (jgn risau)
Aku mengadu sebab aku nak minta pendapat dorang bg mengekalkan keharmonian dlm perhubungan rumah tangga kita ni ~,~
Aku nak kau tahu yg aku tak penah nak curang dekat kau.
Terfikir tuu adelaa,hahaa (main main je)
Aku tak paham knp kau susa sgt nak percaya aku huh?
kau igt aku pun tak takut kau yg brada jauh dkt sna tu?
Aku pun risau la,tapi aku akn sllu fikirkan yg positif tntg kau,aku tahu,kau tak akn buat perkara yg bukan bukan kan?
Tolong la 'honey mo',
Aku perlukan kepercayaan dari kau agar aku akn dapat berfikir dan hidup dgn senang.
Kerana,aku takut sgt bila kau marah,bengang,or risau bnda bnda bodoh pasal aku.
Please,aku percaya kau tentang kita (:

Dan,pasal si 'dia' kau ta payah nak risau lebih lebih..
bknnye kitorang ni sllu cntct sgt pun,
Kitorang just kwn biasa je lah. okay ? ;p

Aku sayang kau lah budak taf (;

No comments:

Post a Comment