Monday, June 21, 2010

kembali ke sekolah

Sedih dan sayu rasanya (ceewahh) apabila hari ini saya kena kembali ke sekolah..huu~
Cuti yang diberikan tak mencukupi pun. hehe,
Sepanjang cuti nii,terlalu banyak pengalaman yang diterima.
Saya sangat seronok mengalaminya.
Kerja sekolah yang diberikan pun sentuh gitu gitu jeh.
hoho,
Walaupun ini adalah cuti terakhir yang akan saya lalui sepanjang berada di sekolah,
Saya tidak menyesal untuk mengalaminya pun malah saya berasa sangat gembira.

Sekembalinya di sekolah nanti,tidak ada lagi istilah bermain main.
Saya kena serius dalam belajar mulai sekarang.
Ya,saya yakin saya boleh lakukan.
Chaiyok chaiyok !!! (:



Selamat Tinggal Cuti Sekolah, ;p
Saya amat menghargainya,

p/s : kawan kawan yg saya tak dapat nak contact atau jumpa,minta maaf yea.
masih ada banyak lagi masa selepas ini ! (:

I love my life ~,~

No comments:

Post a Comment