Friday, September 17, 2010

Backwood Cooking (:

Akhirnya berjaya juga saya mengupload semua gamba gamba backwood cooking.
Kan saya dah cakap haritu saya akan upload juga. see (: i made my promise.
This is one of the activities before puasa aritu.. saya tahu dah lama. tapi,just see and enjoy it saja lah (:


here we are,muka time di pagi ahad (:

Look at the all participants. Ramai kan ?

Semua faci lelaki sibuk mengemas brg. yang pompuan duk goyang kaki. haha ;p

Meet all the Facilitators (:

meet meia and linda (:
and yup tht's me yang menyibok ;p

meet amalina square ;p

meet subone.
(takpe kan aku letak gamba kau ni,hehe )


yeah,now we start menguli uli the tepung first. hoho,


tgk tuu,orang sibuk memasak dia sibuk amik gamba. ish ish anak buah aku nii ;p

masa untuk membuat bara api yang mengambil masa yang begitu lama sekali. huhu


now,kte bakar roti dia.
fyi,saya adalah faci (:


ini anak anak didik saya.haha ;p
baguss budak budak nii (:


tggklahh mata saya berair kena asap );


fuhh,semangat !



hafi tgh pikir mcm mne nak decorate niii.


telur yang tertinggal. haha kitorang pnye group ah. tak masak lagi.


nyet penyibok ;p


tadaa..hasilnya. and W.H.A.T is our group name. hoho


ini group group yang lain punye.
lawa lawa kann ?



pemenang tempat pertama


tempat kedua


tempat ketiga


walaupun kami tak menang,kami enjoy sgt.
haha,delicious food. yuckks (;
haha,


with love (:
great moment (:


No comments:

Post a Comment