Thursday, September 16, 2010

Relieve (:

Alhamdulillah, akhirnya kembali saya ke tanah halaman sendiri, iaitu rumah saya. haha
Terasa lama berhari raya rasanya.
Tahun ini, saya tak dapat nak beraya dengan hati yang tenang oh, sebabnya dok mikirkan prihal nak trial jeh.
Orang semua pergi beraya,saya duduk rumah atok mengadap buku );
tapi yang bestnya duduk rumah ni, sambil menyelam minum air orang kata.
sebabnya,n belajarnya satu jam saja yang masa masa lain tuh dok layan movie kat laptop jeh, hoho, biasalah tu,belajar mmg sesuatu yang mengantokkan +,+

Tahun ini, hasil kutipan duit raya tak sehebat tahun tahun sebelum ini. cewahh ayat..
first sebabnya, muka dah makin mature. jadi makcek makcek ta pecaya yang saya masih sekolah lagi );
second, saya tak banyak pergi beraya umah orang mcm dulu dulu, hoho.
apa apa punn satisfy juga lah dengan apa yang telah saya perolehi.

Masa untuk belajar lagi ! =,= ( muka ta ikhlas,adeii )




yeay, i love u guys.
gambar raya time kat R&R, (haha,kat sini pun jadilah kann)
otw to Johor (:


Assalamualaikum (:

No comments:

Post a Comment