Thursday, September 9, 2010

Salam Lebaran buat semua (:

OOoo..balik kampung ~
Oooo..balik kampung~
ho o o balik kampung, hati riang !

Eh,sorry aku mcm excited lebih pulak hari ni.
Yelah mana taknya kejap lagi dlm pukul 10 pagi mcm tuh,aku akan berangkat pulang ke kampung halaman ku di Bagan Datoh,Perak (:
tak sabar nak jumpa semua orang kat sana and celebrate raya dengan dorang esok.
barang pun da siap packing. baju aku aku je dah telebih lebih muatan aku rasa. Itu tak termasuk lagi dgn kasut kasut aku tuh ;p hee. bak kata husz, "anak dara mmg mcm tu " ye saya tahu,anak dara mmg begitu (:

So, di kesempatan ini, aku naklah mengambil kesempatan memohon maaf terlebih dahulu kepada sesiapa yang mengenali diri aku ni dari dulu sampaii lahh sekarang. Nak text "korang" , "korang" ni ramai sangat pnt jari jemari ni nak menekan sent kat num num korang sume tuh. Zaman kan dah serba moden, so kenapa kita tak gunakannya kan ? (:
Okay,before saya mengomel merepek merepek lebih panjang lagi, lebih baik saya memohon maaf kepada kawan kawan semua. Mohon maaf dipinta jika selama ni aku ada terkasar bahasa,tercelupar mulut,tercerita yang bukan bukan kat blog ni,tersepak terajang korang,tertampar korang ke, aku mohon maaf sgt sgt dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Harap kita semua saling maaf bermaafan sesama kita dan lupakan sengketa yang lama (:


Tulus ikhlas daripada saya Nur Amalina Azman (:

berhati hati di jalan raya !

ily guys (:

No comments:

Post a Comment