Monday, August 23, 2010

Pengalaman ini,

Salam Ramadhan buat semua pembaca pembaca blog saya yang comel comel belaka sume ni (:
( bajet ramai peminat je aku ni =_= )
Sudah lama saya tidak bercoret merapu yang bukan-bukan dalam blog nih.
Kesian dia,dah berhabuk dah -,-
Semakin hari semakin sibuk lah. Al-maklumlah, ASS-PEE-EM' kan dah dekat ;[

Bulan ramadhan ni,setiap minggu saya akan pulang ke rumah. Harap maklumlah buat semua teman teman yea.

Semalam,which is hari sabtu, ade emergency call from embah,dia cakap yang "embah lanang" masuk ke hospital sebab sakit perut yang teramat.
So,me and mama yang tengah happy shopping baju raya nii,terus straight way balik rumah.
Sampai je rumah ayah cakap,
"jom,kita balik kampung sekarang "
time tuu dah pukul tiga petang.
saya cakap,
"sempat ke ? "
dah la jauh perak tuu,kat Teluk Intan.
dengan kadar yang segera nya saya terus solat dan after tht,kitorang pun bertolak.

Sampai disana pukul 6 petang. so,taklah jauh seperti kitorang selalu balik kampung.
Sampai je,terus pergi ke wad tengok kondisi embah.
Nasib baik dia tak apa-apa. (alhamdullilah)
So,30 minit after tht,ayah ajak kitorang pergi bazar beli makanan.
perghh,sumpa banyak gila duet yg dihabiskan tuk beli makanan.
biasala tu,nafsu kan semua tuu, then kitorang bukak puasa dalam hospital with embah.
It was a new experience tough.

For my family,every year mesti ade je pengalaman puasa yang akan kitorang lalui.
And this is one of it, 'berbuka di dalam wad pesakit (: '

Pengalaman ini,mematangkan ku (:

No comments:

Post a Comment