Friday, December 17, 2010

ouhh YESSS !!! I am no longer high school student man , ^,^

ATTENTION !!!!

Its over over over over man !!!
(okay,keterlaluan itu )
yaa, amat exited yang terlampau mungkin saya ini ;p
tapi, apakan daya saya mmg gumbira tak terkata apabila sudah abis exam SPM nii (:
Penat lelah saya selama 11 tahun menjadi seorang budak hingusan di sekolah telah pun berakhir hari ini.
Penat lelah saya selama 4 minggu pulun habis habisan belajar juga membuatkan saya berasa sangat lega kerana kini saya sudah bebas dari semua bebanan itu dan dapat peluang untuk berehat secukupnya sehingga melangkah ke alam dewasa. Ke alam yang penuh dengan tipu daya kehidupan, ke alam yang penuh suka duka dalam kehidupan, dan semua ini pasti akan mematangkan saya dan menjadikan saya seorang insan yang berguna ke pada agama, bangsa dan negara (:



Hari ini juga merupakan hari terakhir saya berada di sekolah yang telah meninggalkan seribu satu kenangan yang tidak ternilai harganya kepada diri saya iaitu sekolah
SM Teknik Kuala Lumpur (:

Saya pasti yang menjadi kegemaran setiap pelajar apabila habis alam persekolahan ini adalah dengan mengambil seberapa banyak gambar yang boleh ketika di sekolah bagi mengabadikan kenangan yang terindah.

* Dan saya pun tidak terlepas peluang untuk menjadi salah seorang pelajar seperti itu ;p





Gembira tak terkata !!!
NO MORE BOOKS (:
* di luar kelas peperiksaan.

p/s ; saat ini budak budak engineering belum habis exam lagi, kui kui kui
kitorang punya exited sgt menjerit jerit sampai semua 'pengawas peperiksaan naik kelas kitorang suruh senyap and cepat balik. hehe ..




This is my fav <3
menuju ke mercu kejayaan ;p hoho,


yeah, para para outsider berjaya ! (:
wee ..




Okay ada story disebalik gambar gambar di atas ini sebenarnya.
Bagi kawan kawan TIKL, dorang tahu lah apa tempat ni. hehe,
ya betoi betoi betoi,
itu adalah..
ASPURA !
Okay, ni semua plan si fyna yang kempunan sgt nak masuk dalam ni. then aku yang masuk dulu dlam ni pun. dia tak berani sgt nak masuk =,= "
deii, haha tapi fun sgt. takde org pun time nih, masing masing tak habis exam pun lagi.






Selepas itu, we are having a pool party at asyman house (:
dia yang organize sume nih.

*touch giler (:
thanks a lot asyman ! (:

This is the sweetest memory ever !

also credit to : Pn Sharifah and Pn hasniza our lovely teacher yg banyak bagi support kat we all (:




tgk saya kat tengah tu da mcm org tak betol akibat adegan kejar mengejar, tudung pun jadi herot perot (: hoho,


lovely (:


while everyone are hugging each other, aku boleh lagi argue apa menda ntah dengan si linda tuh. haha (:
and and yang berada di dalam kolam tu for u all information adalah budak budak lelaki yang memang berperangai kebudak-budakkan kerana exited yang terlampau untuk mandi kolam.
*dorang exited since datang skola lagi. haha :D


our memory will last forever friends (:
i will note forget all the moments that we had been thruogh and share together.
:')

not in the picture : Asyman, Linda, Syafa, Jabir, Ziqa, Min, and Nazlin.

Love u guys till dead (:

p/s ; sory sbb tak sume gamba aku upload byk sgt sgt. huhu,
nnti aku letak di fb je okay kawan kawan (:

Dan untuk menjadi kan ia lebih bermakna dan gembira cerita ini,
ayah telah belikan a pair of CLARKS shoes yang cantik and tinggi sgt, ( =,=" ) sempena meraikan tamatnya exam and persekolahan.
hehe, so sweet (:
i love you ayah, thanks.



Ini semua pasti akan menjadi moment yang terindah dalam diriku (:

Dan tidak lupe kepada kwn kwn yg belum habis exam and budak budak engeeniring sume, do the best for the last paper 20 Dec. Padan muka korang sume !! hehe

No comments:

Post a Comment