Monday, November 22, 2010

Lusa (23 nov 2010 ) saya akan menduduki Sijil Pelajaran Malaysia. Peperiksaan yang amat penting bagi calon calon yang mengambilnya pada tahun ini. Ini kerana melalui peperiksaan inilah yang akan menetukan arah tuju hidup slepas ini.

Bagi mendapatkan ketenangan yang abadi, mama dan ayah saya telah mengambil keputusan untuk menghantar ketujuh tujuh adik ku ini, ke kampung halaman di Perak selama seminggu (:
Walaupun ketenangan yang akan dikecapi itu ada, namun saya pasti merindui keriuhan dan gelak tawa adik adik yang sentiasa menemani saya.

Dan dan mereka juga telah melakukan satu kejutan untuk saya ! (:
thanks guys.

LOVES :

Amir Hakimi
Muhammad Alimi
Muhammad Al-Imran
Muhammad Al-Amin
Hamzah Ilya
Aisya Maisarah
Muhammad Aref Zayed

gonna miss u guys (:

No comments:

Post a Comment