Sunday, January 16, 2011

Lesen Memandu (:

Perjalanan sebagai seorang gadis muda yang semakin meniti dewasa telah punn bermula !!
Yeah . (bunyi ayam berkokok)

Maaf, sedikit karut mengarut di sini.


Hari ini, tanggal 16 january ini, untuk yang ke-pertama kalinya, ku pergi mendaftar lesen kereta di Batu Caves, Selayang (:

Pukul 7 pagi lagi, uncle yang juga merangkap guru memandu ku ini telah pun tercegat di hadapan pintu rumah sambil membunyikan hon keretanya selama beberapa kali.
(muka tak puas hati kenapa awal sangat)

Aku yang masih dalam keadaan mamai-mamai bangun tidur nih baru sahaja selesai mandi. Kalut aku nak bersiap.

Nasib baik lah uncle tuh baik and peramah sekali orangya. ( tochae..tochae )

Aku pasti korang semua pun tahu first thing yang kita kena follow when nak amik lesen nih, ialah dengan mendengar ceramah KPP dia yang sgt sgt lah lamanya dan sgt sgt lah mengantukkan.
-_______-

bagi kawan kawan yg belum mengambil lesen lagi,
bersedialah ! (bersemangat)

Before aku masuk mendaftar untuk ceramah tuh, aku ternampak akan seorang manusia yang kelibatnya saling tak tumpah seperti kawan baik aku yang sudah lama gila gila tak jumpa .
( well, org rabun kann =.=" )

Lalu, aku mengambil keputusan untuk menghampirinya,
and .. guess what ??
Memang tepat sangkaan aku tuh (walaupun rabun ;p )
dia memang kawan baik aku yang dah lama sangat aku tak jumpa. isk isk ;')
(terharu)

Bila nampak dia, aku apalagi, terus peluk dia kuat kuat. Rasa nak nangis semua ada

Aku ; Rindu gila kat kau PKA !
Pka ; nana kau jgn emosi kat sini (senyum)

haha, bolehnya aku nak nangis kat situ, padahal si uncle tuh dah terjerit jerit panggil nama aku time tuh. grr..

And lupa pula nak bgtau, don't get confuse sebab dia bukan lelaki lah. (okay aiman ? )
alaa, nama pun PKA kan ??
haha

Apa apa pun, i am really glad that i had found u there, dear.
(cehh padahal rumah aku dgn dia dekat jehh. podacitt )
Mungkin masa yg tidak mengizinkan kita berjumpa. isk isk.

Whateva it is punn, i just want to say

I Miss U Friend,
NURUL AFIQAH ABD LATIFF :")

The end.


* doakan untuk driving test aku jumaat depan nih ^.^ yeah !

No comments:

Post a Comment