Tuesday, January 18, 2011

The Dream Bedroom (:

Tatkala blogger remaja yang terkenal lagi comel
cik irinenadiamarcello kita nih bercakap tentang dream wedding dia,

saya,merangkap nama diberi nuramalinaazman blogger yg tak femes lagi tak comel ini pula mahu berbicara tentang dream bedroom dia yang akan diubahsuai dalam masa terdekat ini (:
ngeee ..

Tanpa berkata dengan lebih panjangnya, mari kita lihat
characteristic dream bedroom yang saya idam idamkan ! ^.^






cantik kan (:


ada dua katil disitu (:
tapi saya mahu satu saja.
hehe,


sooo nice (:


i love this !


sesuai dengan umur saya kan ?

pic from google


Cukuplah kalau saya tayang sekadar lima gambar sahaja.
Kalau lebih lebih nanti, kempunan sgt pula.
isk isk.

Saya masih mencari cari lagi tema apakah yang sesuai
dengan diri saya nih bagi memenuhi dream bedroom ku ini nanti (:

Nantikan kemuculannya !
haha (:

No comments:

Post a Comment