Tuesday, January 18, 2011

Misi baru ! (:

Misi Baru ???

ohh yeah !!

I want to talk about my face.

Before this, aku tak pernah nak care about my face or how health do i own it.

Paling paling kurang aku menjaga muka aku ni pun setakat pakai cleanser, and toner shj.
-______-

bedak pun pakai baby johnson powder punye tuh.
*lame

After i watch a video on youtube by Maria Elena,
which she owns a beutiful skin and her attitude was crazy

*like her ;')

so, i pun memasang cita cita untuk start take serious about this.
Bukan apa, as we grown up
ramai yg akan kita temui dan hadapi.
So dengan memiliki muka yg sehat, kita akan lebih confident
in front of people ! ;p

Act, my mom pun selalu tegur i pasal benda benda ini juga.

So, let me start this BIG MISSION !


* sory, i tulis ni bukan utk menunjuk ke apa but it was for my peringatan akan dtg.
bila i view my blog and i saw this post, i will take it as a peringatan that
i need to do it and make it happen yo !

good luck for me.


*THE FIRST IMPORTANT MISSION :

coming up shopping for the skincare.
list it (:


No comments:

Post a Comment