Wednesday, April 13, 2011

No idea .



more foods is better ;p


Semenjak dua menjak nih , mood aku mmg sangat tak teratur . Aku tak tau kenapa .
Nak buat entry post kat blog pun seakan-akan tiada idea langsung , otak mcm blackout habis .
(padahal sllu je berangan nak post itu ini )

Bila online fb pun , tlis kat wall benda bukan-bukan , benda merepek yang macam bajet tacing gitu . (sory kengkawan semua)

Adakah ini disebabkan bahana PMS saya yang sudah terlambat dari tarikh yang sepatutnya ? haih .

_________________________________


Sejak dari semalam sehingga ke hari ni , saya berasa sangat bangga kerana buat pertama kalinya saya telah "menyiang" ikan untuk dibuat masak . (bod gila)

-__________-

Apa korang igt senang ke nak menyiang ikan tu ? nak kena buang sisik dia lah , insang dia , segala mala usus dalam perut dia tu . Takkan aku nak bagi adik adik aku makan ikan yang tak dibersihkan dan dipupur terlebih dahulu kan ?
grrr -.-"

psst , aku tgk lelaki sekarang dah takde maknanya nak siang ikan bagai . nampak sgt tatau lettew . ahhh pompuan pun 2x5 jeee .


Sekarang tangan aku habis dah luka-luka akibat terkena duri-duri ikan tuh .
wtf*

Takpe , practice makes perfect .

kalau nak memasak dengan baik dan sedap , segala benda-benda yang sakit tu kena tempuh , minyak panas jgn nak takut lebih . kalau dah luka sikit jgn sampai nak menangis bagai .

Kesimpulan , duduk rumah mmg best . Aku dah pakar memasak . Aku juga hebat menternak lemak .

(otak aku tgh beku , sbb tak banyak membaca sekarang -.-")

SEKIAN .

No comments:

Post a Comment