Monday, September 12, 2011

Cerita Basi




Ye aku tahu post Hari Raya nih dah basi nowadays. cewahh. Tapi aku peduli apa, aku nak post jugak disebabkan, aku dah lama sangat tak post kat blog nihh. Gila hambar aku rasa blog aku sekarang. Banyak benda aku nak cerita sebenarnya. Tapi kalau diikutkan, nak bagi alasan yang aku busy, mmg tak boleh diterima lah kan. Macam aku sorang je busy. Macam orang lain tak busy kan? Diorang tu boleh je post kat blog walau sebusy mana pun mereka. kan kan? emm. Okay malas nak berleter panjang lagi.

Tahun nih, first raya balik Johor. Kampung belah ayah. Fun? emm, boleh lah (; haha


                            


Juadah first Hari Raya mmg best lah kan (: TERBAIK WEHH.


Lepas makan diwaktu pagi, habis segala urusan yang sunat sunat tu, tibalah ke kemuncaknya dimana sesi bernangis-nangisan (tolong sikit, aku takdenya menangis nangis kay. bajet hati kental nii).


 Dah, satu gambar je aku post. huahuahua.
(nampak tak duit raya yang banyak aku dpt tu? berlagak kejap ;p)

Tiba sesi mengambil gambar beramai-ramai,


konon excited -.- 
#padahal mmg pun. hahaha



La Familia.
 I Love You Guys till my last breath (':



Keluarga besar Hj Johan (:
hehehe




Bersama sebahagian adik adik sedara and adik adik sebenar ;p


Lepas sesi bergambar semua, bermulalah perjalanan untuk berhari raya pula. First raya tak payah cakap lah kan betapa rasa penatnya macam mana. Tapi takpe, setahun sekali (:

 
Bergambar lagi sebelum memulakan perjalanan. Aku mmg suka bergambar, nak buat macam mana kan?
hihi peace (: 

Setelah puas berhari raya di Johor, now it is time for berhari raya di Perak.
Here we go !


Bergambar di dalam perjalan pulang ke kampung yang lagi satu, sudah menjadi trademark baru kami sekeluarga. Tak kira dimana jua kami berhenti berehat, pantang nampak view yang macam cantik cantik sikit, haa mulalah mama mengeluarkan suaranya yang lunak merdu tu kepada kami untuk bersedia mengambil gambar -.- Layan jelah. haha





Kalau kampung belah Perak ni, saat yang ditunggu tunggu adalah berhari raya dengan cousin kesayangan aku nih. Fyezah. Mak cik merepek. hahaha, apa apa lah. 
Kitorang mmg suka bergambar buat muka merepek repek. Sorry, aku malas nak upload byk byk gambar kitorang. mahal kay (sounds poyo tak? ) huahuahua



okay, iklan muka geeky yaww 0.0



Beg raya terbaik (: 
I Love it wehh ! (:


                            


Keluarga besar Hj Sidek (:
Sayang embah (':




Sampai di sini sahaja, coretan aku. Bye bye semua. Jangan nak kecik hati lagi cakap aku dah lama tak post okay?
 P/s : I Love You


No comments:

Post a Comment