Monday, September 19, 2011

Recent Activity (:




Assalamualaikum semua.
Hari ini, rumah aku ada mengadakan open house. Kira open house kali nih, adalah yang besar besaran untuk keluarga Azman Johan (my super lovely dad). The reason why is because before-before this kitorng jarang buat open house, and kalau buat pun, just kecil kecilan panggil kawan kawan ayah mama yang rapat jee.
Sempena open house kali nih, kami buat sekali untuk house warming rumah kami yang baru renovate. Alhamdulillah (:

Segala-galanya berjalan dengan lancar tadi even pada mulanya hujan turun agak lebat -.-
Tapi itu semua tak menghalang open house saya berjalan dgn lancar. Ramai sgt yang datang tadi. Thanks to all.

Saya juga nak minta maaf sebab tak ramai yang saya jemput (kawan-kawan saya) untuk open house saya nihh.
Saya nihh jenis tak reti nak ajak org. haha (bajet gila). Tak ramai kawan kawan saya yang dtg pun (okay perlu ke ckp -.-)


Special thanks to Nik, Syafika, Ali, Alan and his friend, Fatin Farhan, Farhan, and my Seniors in UIA (:
Thanks for coming guys <3

#dah penat nii. need to rest. esok pagi pagi nak kena balik nilai dahh ):

No comments:

Post a Comment