Monday, October 31, 2011

Friendship That Never Last.

Assalamualaikum.

Ehem ehem, testing suara sikit. Check check 1,2,3,4,5 .. ehh over pulak. Okay sorry. Hihi. So, here i am people. Mau kasi story baik punya.
Another awesome saturday punya story. Buat lek buat cool broderrr. Awesome Saturday gua mmg suka penuh dgn gambar-gambar :P 

Nak buat mcm mana, owner blog ni mmg suka bergambar (ehh, aku lah tu). Tak dapet den nak elak-kan.

Kali nih, aku nak gedik-gedik sikit dekat entry aku ni dengan kasi korang semua sedikit menyampah dgn blog aku (ehh ade ke patut ckp mcm itu nana -.-" ). 
Okay tak. Kidding je. hikss. (pelik lah ayat aku, layann jelah)

Mood aku hari ini, agak bahagia. So, aku nak kasi semua gambar aku extra large punya bebeh.
Boleh kan? *.*


Begini ceghitanya, last saturday aku ada buat makan-makan kat rumah aku. Sempena meraikan apa ye? Deepavali kot. Okay kiding. Aku saja buat makan makan nih, dengan bertujuan utk bergather-gather dgn bebudak sekola teknik aku dulu :) Well, disebabkan aku sayang lebih kat diorang lah aku buat gini tau. Sweet tak aku? cepat ckp sweet. *ugut*

Tetapi, malangnya bukan semua bebudak kelas aku nih dapat gather all together -.-
Biasalah, semakin meningkat dewasa, semakin busy. Masing-masing ada agendanya yang tersendiri. Takpe, lain kali buat lagi mcm ni, kena make sure kali tu, semua ada :) chill.

Planning pada hari itu adalah berpicnic di FRIM,KEPONG. Wa cakap sama lu olang haa, tempat nihh memang bestt. Jom lerr datang. hehe :)

So, makanan kami pada hari itu semuanya sekali telah disediakan oleh mama aku. Homemade. She so sweet sbb masakkan utk kitorang. Even aku yg ada kat rumah time tu pun tak tlg sgt mama aku masak. Wuhuuuu T.T
Sebok buat benda lain time tuu. 

I love you infinity mama <3




Disebabkan budak-budak nih semua tak pernah ke FRIM, aku pun apa lagi, ajak lerr depa ke sana. Aku yang merangkap sebagai pemandu pelancong time tu, amik kunci kereta naza, masukkan segala makanan, sumbat semua budak budak ni hanya dalam satu kereta, dan terus memecut laju ke FRIM.
(cerita nak hebat je aku ni -.-")

*korang nampak muka excited bebudak ni? haa, biasalah tu, dah nama pun budak-budak :P

Maka sampailah kami ke FRIM. 
Nampak tak expresi muka fyna yang excited dalam pada masa yg sama, 
masih boleh maintain cantik depan camera tu? Ececehhh ;)



Maka, setelah dipilih tempat oleh Linda dan Aisya yang terletak dia atas sekali, kami pun berangkat pergi dgn membawa segala makanan ke sana :)




Tempat kami mmg baik punyaaa. 
So, bila dah sampai, punggah-punggah barang semua,

dan terus makan !

Hamboih, bahagia betul muka semua time ni :')


Jangan terkejut bila tgk muka aku sebegini ketika makan.
Apa? kau terkejut? hahaha, relax broderrrr.
Belum dengar lagi sendawa gua.
*Okay, teruknya perangai kau nana -.-

Agak-agak sesiapa yang ada hajat nak meminang aku (perasan)
 sila fikir sepuluh kali sebelum masuk meminang. 
Sekian.

Apesal aku dgn linda tak habis habis makan lagi nihh? T.T

Ezzah.

Farah, Fyna, Aisya

Linda, syafa, nadyafareena.

See how gorgeous are my friendss ? 

Haihh, love you lah korang ! hehe >.<


Time nih, tengah calling session dengan ketua kelas kitorang dulu :')
Dia tak dpt join sbb tgh exam kat matrik. Haha, kesian amy. Booo. Haha

Ohh terlupa pula, our only man yang dtg. Zulhilmi :)
Pada mulanya, dia tak nak dtg tau. Tapi, disebabkan kena sycho ngan kitorang semua yg girls nih, terpaksa dia hadir juga. hihi.

Fyi, kelas aku ni, mmg sikit je lelaki. Lapan orang sahaja.
Yang lain semua peremuan. All together 25 person :)

So disebabkan si zul nih, the only man,
terpaksa lah kami membuli dia dgn menjadi photographer kami. Hikss :)



Kononnya time ni, buat gaya muka mcm kak maria elena. cecehh. kononya lahh. Tu yang semua buat muka over bebeno tuu -.-" 
Tak paham betol aku ngan bebudak nih.
(padahal aku pun join sekaki)




Dah teringin sangat nak mandi sungai, tapi tak bawak baju spare.
Main percik-percik air pun jadilah ;)



Sesi teringin mengambil gambar semua sekali, yang bajet mcm nampak semua sekali -.-"

Aku tak paham betul aksi apakah  yang cuba dilakukan oleh si nad dan aisya ni -.-

di-ikuti pula dengan linda dan fyna yang turut serta selepas itu.

Last-last, aku pun join sekaki ngan depa nih, sambil buat muka noob tak tahu apa apa. HAHA

Setelah, penat berposing maut, makan-makan, main air semua, kami pun mengambil keputusan untuk pulang ke rumah aku semula.




Bye bye FRIM ! kata si nad. haha, ye ye je aku :P

See, muka pun dah berminyak-minyak jadinya :O

And lastly, gambar kenangan dari FRIM !

Ohhmyyy, i'm gonna miss that sweet moment a lottttttttttt. haha. phewww ;)


Nmpak tak semua happy face yang ditonjolkan oleh aku dan kawan-kawan aku dalam gambar ni?

Kalau tak nmpk jugak, kau buta. hehe. 

Aku bersyukur sgt kerana dikurniakan kawan-kawan yang sebegini hebatnya dalam hidupku.
Alhamdulillah :)

Semoga persahabatan kami kekal hingga ke akhir hayatnya.

I love you, guys. XOXO



5 comments:

  1. aku dengan aisya act nak tunjuk gelang kitorang yang sama tu :) hehe,jangan jeless.love you too xoxo <3

    #baik punye hang karang ceritaa nana,THUMBS UP !

    ReplyDelete
  2. Ohh yeke. Apesal buat muka terkejut doh? haha, ada ada je korang nihh xD

    Hehe, best kan best kan? *mintak pelempang*
    :)

    ReplyDelete
  3. haaaaaaa baik punyer story from nanadeyy!!!! <3

    ReplyDelete
  4. Haha, cool huh? hehe, nama pun nana-deyyyy ! hehe ;P

    ReplyDelete
  5. haha thanks nana :) terserlah kebolehan aku sebagai photographer hikhik. weh gambar yang paling lawa tu mana? yang macam bunian tu.

    ReplyDelete